در صورت تعلق خسارت به تایر ، برگه کارشناسی تایر توسط واحد خدمات پس از فروش تهیه و همراه با اعلام مابه التفاوت قیمت تایر نو (با قیمت روز) برای تایرهایی که مشمول پرداخت خسارت گردیده و جبران خسارت آنها به صورت ” کالا ” و یا به صورت ” نقدی ” انجام می پذیرد، به نماینده فروش/ فروشنده ارسال می گردد و نماینده فروش موظف است که مدارک زیر را با توجه به نوع درخواست جبران خسارت به دفتر تهران ( واحد خدمات پس از فروش) پست نماید.
تکمیل درخواست جبران خسارت نقدی توسط مشتری همراه با مهر و امضاء مشتری و نماینده و ارسال تصویر فرم تکمیل شده جبران خسارت توسط نماینده همراه با شماره شبا بانکی مشتری به واحد خدمات پس از فروش.
ارسال فرم کارشناسی و اصل کارت گارانتی و شماره شبا بانکی مشتری همراه با دستور پرداخت نقدی تکمیل شده به واحد مالی به منظور واریز مبلغ خسارت تعلق گرفته توسط واحد خدمات پس از فروش.
ارسال تصویر فیش واریزی خسارت به نماینده و بایگانی مدارک ( قطعه بریده شده سریال تایر و کپ فیش واریزی )
اندازه و شماره سریال و سایر مشخصات کلیه تایرهای خریداری شده در کارت گارانتی تایر ثبت شده و تمامی این تایرها، با توجه به شرایط قید شده در کارت، تحت پوشش گارانتی قرار می گیرند. هر حلقه تایر دارای یک کارت گارانتی بوده که شامل یک کد منحصر بفرد(کد رهگیری) می باشد که می بایست توسط نماینده فروش/ فروشنده به مشتری تحویل گردد.
در صورت خسارت دیدن تایر، مشتری باید به نماینده فروش/ فروشنده مراجعه نماید. نماینده فروش / فروشنده موظف است پس از دریافت تایر خسارت دیده، فرم اطلاعات اولیه تایر معیوب ( فرم 1) را تکمیل نموده و آن را همراه با تصاویر مورد نیاز (فرم 3) و همچنین کلیپ کوتاه از محل خسارت دیده تایر (از طریق شماره تماس 02188400700) به واحد خدمات پس از فروش ارسال نماید.
پس از بررسی تصاویر و کلیپ تایر خسارتی توسط واحد خدمات پس از فروش، در صورت تعلق نگرفتن خسارت به تایر مزبور، برگه کارشناسی تایر (فرم 2) تکمیل و به نماینده مربوطه بمنظور انعکاس به مشتری ارسال میگردد.
پس از بررسی تصاویر و کلیپ تایر خسارتی توسط واحد خدمات پس از فروش، در صورت تعلق خسارت به تایر مزبور، برگه کارشناسی تایر (فرم 2) تکمیل و به نماینده فروش / فروشنده توسط ”واحد خدمات پس از فروش” همراه با اعلام مابه التفاوت قیمت تایر نو (با قیمت روز) برای تایرهایی که مشمول پرداخت خسارت گردیده و جبران خسارت آنها به صورت ”کالا“ انجام می پذیرد، ارسال می گردد. و نماینده فروش موظف است که مدارک زیر را به دفتر تهران (واحد خدمات پس از فروش) پست نماید.
تکمیل فرم درخواست جبران خسارت تایر و همچنین رسید تحویل تایر نو بجای تایر خسارتی (فرم شماره 3) با مهر و امضاء (توسط نمایندگی تایر) و ارسال فرم تکمیل شده همراه با سایر مدارک (اصل کارت گارانتی، کپی کارت ملی، کپی فیش واریزی) و تصویر عمق آج باقیمانده به صورت واضح همراه با اعلام عمق آج باقیمانده و همچنین قطعه قسمت حک شده سریال تایر که از دیواره تایر بٌریده و ارسال می گردد. (در غیر این صورت تایر مشمول جبران خسارت نمی گردد)
تکمیل فرم درخواست جبران خسارت تایر با مهر و امضاء (توسط نمایندگی تایر) و ارسال فرم تکمیل شده همراه با سایر مدارک (اصل کارت گارانتی، شماره شبا بانکی خریدار)
ارسال تایر به باربری و هماهنگی با واحد پشتیبانی گروه حامیکو (ارسال تصویر برگه باربری به واحد پشتیبانی گروه حامیکو به منظور هماهنگی برای انتقال تایر به محل بازدید و کارشناسی تایر) هزینه ارسال تایر از نمایندگی های استان به هریک از باربری های تهران به عهده شرکت می باشد.